O nás

Sme rodinná firma so skúsenosťami z oblasti predaja stavebných materiálov.        

Na slovenský trh prinášame NOVINKU v podobe textilných omietok nazývaných aj tekuté tapety.

Ako výhradný distribútor textilných omietok BIOPLAST na Slovensko Vám ponúkame inovatívny materiál pre dekoráciu interiérov, ktorý je prirodzený a ekologicky bezpečný. Jeho bezpečnosť pre ľudské zdravie potvrdzuje certifikát environmentálnej bezpečnosti a vyhlásenie o zhode EÚ.

Tekuté tapety sa nanášajú bez spojov, nepotrebujú špeciálnu prípravu povrchu a poskytujú dodatočnú zvukovú izoláciu stien. Textilné omietky BIOPLAST nevyžadujú špeciálnu starostlivosť. Majú antistatické vlastnosti, čo znamená, že neakumulujú statický náboj a nepriťahujú prach.


História spoločnosti 

V roku 2006 založila spoločnosť BIOPLAST výrobný závod na tekuté tapety - inovatívny materiál pre výzdobu interiérov, ktorý je prirodzený a ekologicky bezpečný.

Pri zakladaní spoločnosti boli tekuté tapety niečím exotickým, nezvyčajným a veľmi drahým. Keďže sú textilné omietky v mnohých európskych krajinách veľmi populárne a s ich pomocou sa vytvárajú najneuveriteľnejšie dizajnové riešenia, rozhodli sa spolu s dizajnérmi začať výrobu tekutých tapiet, ktoré by boli dostupné pre masového spotrebiteľa.

V roku 2006 vyvinuli technológiu výroby textilných omietok s názvom BIOPLAST. Boli získané potrebné certifikáty a spustená výroba. Hneď prvá kolekcia získala u zákazníkov pozitívne ohlasy.

Postupne ohlasy na materiál prevýšili najodvážnejšie očakávania. Spoločnosť BIOPLAST začala spolupracovať s veľkými maloobchodnými sieťami a organizovať workshopy.

Vydanie Katalógu 2 v roku 2010 rozšírilo kolekciu o úplne nové farby a textúry. Nová paleta farieb a textúr rozšírila možnosti vytvárania akcentov v interiéroch.

V roku 2014 bol spustený do výroby Katalóg 3, ktorý nemá žiadne obdobné produkty a je stále aktuálny dodnes. Obsahuje dekorácie v saténovom štýle, jemné farebné riešenia a tiež jedinečné výplňové dekory z flitrov.

O dva roky neskôr otvorili spoluprácu na trhoch Východnej Ázie. Obchodná značka sa zúčastňuje najväčších ázijských výstav a uskutočnili sa prvé dodávky do krajín Ázie a blízkeho zahraničia. Bola zavedená obchodná činnosť s veľkými maloobchodnými sieťami v rámci Európskej únie.

V roku 2018 bola kolekcia rozšírená o základné jemné farby a matná textúra v kombinácii s dostupnou cenou okamžite našli širokú škálu zákazníkov. Pribudli poltóny a výber správnej farby sa tak stal ešte jednoduchším.